Ringkøbing Hvide Sande Marineforening deltager igen i årets Maritime Festival søndag 28 juli fra 10 – 16

Foreningen har fået udstillingsteltet fra Danmarks Marineforening. Vi står ved Kammerslusen på Toldbodgade.

Ud over at prøve at komme i kontakt med eventuelle nye medlemmer, og få vist flaget i byen, vil der være nogle aktiviteter for børn. Alle medlemmer er velkomne til at kigge forbi og få en snak.

Da der sker meget på havnen, vil det være en fordel, at der var så mange der tilmeldte sig, så alle kunne komme lidt ud og se på løjerne.

Der er ingen krav til din viden, bare du har mod på at tale med mennesker. De der har deltaget de sidste par år, har fået nogle rigtige hyggelige timer med masser af gode historier og latter.

Maritim Festival sørger for føden, og foreningen skal nok sørge for det flydende

Er der nogle blandt foreningens medlemmer, der kunne tænke sig at bruge et par timer på projektet så kan i kontakte:

Niels Kastberg 29 26 90 20

Jørgen Enevoldsen 40 82 46 57