Lørdag d. 20 september afholdt Vi fregatskydning på banerne under Hallen i Hvide Sande.

34 medlemmer og ledsagere var mødt op, det er dobbelt så mange som i 2022- Bestyrelsen er meget glade for den store opbakning.

Inden vi gik i gang med Jonna´s snitter kunne vi byde velkommen til 2 ud af 3 nye medlemmer. Birthe og Henriette fik foreningens tegn og blev budt velkommen i klubben. Alexander kom lidt senere men fik også et medlemsemblem efter skydningen.

Ledsagere skød på en svensk korvet og efter 168 skud var alle syv sejl og krudtkammeret ramt. Gitte blev dette års korvetkaptajn.

Medlemmerne skød på en svensk fregat med 15 sejl, krudtkammeret blev blev ramt efter 190 skud. Henrik blev årets fregatkaptajn.

Vi ønsker de nye kaptajner tillykke med titlerne

Efter 4 timers hygge og godt samvær blev der sagt farvel og på gensyn i 2024.

Årets præmier er klare og velpudsede
Formand og kasserer er klar til at modtage medlemmer og ledsagere.
Formanden byder Henriette og Birthe velkommen i foreningen
Formanden forklarer Alexander, hvad medlemsemblemet betyder
Gitte får bægeret der er beviset på, at hun er årets korvetkaptajn.

Sidste års fregat kaptajn har netop hængt kæden om halsen på Henrik, som blev årets fregatkaptajn. Formanden står med kruset, som følger med kæden.

Fregatskydning 2023