Lørdag d. 9 december som i år dagen, hvor 5 redningsmænd mistede livet. Holdt Ringkøbing – Hvide Sande traditionen i hævd og markerede ulykken med at lægge en krans ved mindestenen i Hvide Sande for de 5 redningsmænd der gav alt. Efter ceremonien ved mindestenen gik selskabet tilbage til Fiskeriet Hus, hvor der var dækket op til årets julefrokost. inden vi kunne sætte tænderne i den lækre mad, som var der disket op med. Kunne formanden uddele 3 medlemsbeviser Harry og Hans er nye medlemmer et andet nyt medlem var desværre forhindret i at møde op denne dag, Viggo som har været medlem i over 3 år fik endelig sit medlemsemblem. Godt 70 medlemmer og ledsagere tiltog i julefrokosten, igen i år havde vi fornøjelsen, at 5 redningsmænd deltog i årets seance. Det blev til flere timers hyggeligt samvær. En STOR tak skal gå til Jonna og kabysholdet, som sørgede for at ingen gik sultne fra bordene. En STOR tak skal også gå til de som havde doneret ekstra forplejning.

Deltagerne på vej fra Fiskeriets Hus til mindestenen på den anden side af rundkørslen

Forman og næstformanden med kransen

Foreningens fanebærer Magnus Hansen

Der holdes 1 minut stilhed for de druknede.
Der uddeles medlemsemblemer og formanden fortæller om emblemets betydning.

Næstformanden ved “snapse bordet”

Der ventes spændt på kabyssens tryllerier.

Forventningsfulde deltagere venter på at gå om bord i lækkerierne.
Flere forventningsfulde deltagere.
Kransenedlæggelse og julefrokost 2023