SEAHAWK over ABSALON med transportskibet SLEIPNER i forgrunden.

Lørdag d. 3 september drog 9 gæve gaster ud på en bustur til Frederikshavn. Det var et skuffende fremmøde, da 14 medlemmer havde tilmeldt sig turen. Deltagerne fik en god oplevelse på flådestation Frederikshavn, der var adgang til flere skibe, lige som værksteder og farvandsovervågning var åbne for besøg. Efter 3 timers oplevelser, blev frokosten indtaget hos Frederikshavn marineforening, der var dækket op med lækre platter, og efter et par hyggelige timer i stuen gik turen atter sydover, Det var trætte men glade gaster der landede i Hvide Sande ved 20 tiden.

Foreningen måtte betale for de kuverter der var blevet bestilt. Derfor ser bestyrelsen sig nødsaget til, at opkræve betaling ved tilmelding ved fremtidige busture.

Bustur til Åbent hus på Flådestation Frederikshavn.